poniedziałek, 7 października 2013

Nominacja do LBA - Dziękujemy.

Serdecznie dziękujemy Justi Z z bloga: http://leonettanawakacjach.blogspot.com za nominację do LBA. 
Odpowiadamy na pytania, jednak nie nominujemy blogów gdyż jest nas zbyt wiele aby każdy mógł nominować coś od siebie.

1. Dlaczego oglądasz Violettę?
(Tomas) Byłam chora skakałam po kanałach, patrze jakiś nowy serial, odpaliłam i mnie wciągnęło.
(León) Tak samo, jak Tomas ;)
(Ludmila) Ogólnie, to nie pamiętam, ale jak zobaczyłam taniec i śpiew to od razu się zakochałam :)
(Ana) Koleżanka mi o tym wspomniała i zaczęłam od 3 odc.
(Camilla) A jakoś tak.Nudziło mi się i zaczęłam oglądać.
(Lara) Kiedyś zaczęłam oglądać kawałek, bo nie było "nic lepszego" (wtedy tak myślałam ;)). Potem jakoś się wciągnęłam.
(Federico) Na początku wydawało mi się to nudne , ale później się to tego przekonałam i teraz jest to jeden z moich ulubionych seriali ;D
(Violetta) Z zapowiedzi wydawała się bardzo nudna, ale z ciekawości obejrzałam pierwszy odcinek, i myślę nic fajnego! Ale po pierwszym tygodniu zakochałam się!
(Marco) Gdy byłam u kuzynki, ona miała na tym obsesje już od 1 odcinka :D Jak mi się nudziło, oglądałam z nią i zakochałam się w tym serialu ♥
(Diego) Bo ten serial mnie zainspirował a główna bohaterka ma podobne pasje <3
(German) Ponieważ już z zapowiedzi coś mnie ciągnęło do tego serialu a potem było jeszcze lepiej ! :D

2. Kto jest twoim ulubionym bohaterem i dlaczego?
(Tomas) Zdecydowanie Angie, normalnie zakochałam się w tej postaci i gdy ona sie cieszy na ekranie to ja też a gdy ona płacze... To ja też.[ Uwaga Spoiler]  Jak odeszła w 66odcinku 2 sezonu to płakałam cały dzień a rozpaczam nad tym do tej pory.
(León) Ludmiła. Ta dziewczyna jest genialna ;3
(Ludmila) Angie i Ludmila. Dlaczego Angie, no kocham ją za wszystko za jej uśmiech, kiedy ona płacze ja też płacze, nie wyobrażam sobie dalszej Violetty bez niej. Dlaczego Ludmila, o matko jej styl, charakter, sposób bycia, włosy, głos jest idealna <3
(Ana) Trudno mi jest wybrać, ale chyba przeważa Angie <33 Gdy odeszła w 2 sez. płakać się chciało -.- A kocham ją za to jaka jest, miła, sympatyczna, wesoła i poświęca wszystko dla swojej siostrzenicy, takim ludźmi powinniśmy być :3
(Camilla)Angie na 100% a poza tym to ... Viola fran i Cami :D
(Lara) Mam dużo ulubionych postaci... Najbardziej lubię chyba Francescę, bo ma piękny głos, jest dobrą przyjaciółką i podoba mi się jej podejście do wielu spraw w "Violetcie" :)
( Federico ) Chyba Federico , bo jego postawa mi się strasznie podoba . Nie lubi kłamać , jest pomocny itp. , ale po za tym lubię też Leona i Naty
(Violetta) Zdecydowanie León, gdyż zmienił się o 180 stopni dla Violetty, jest pomocny opiekuńczy i ma wielki talent.
(Marco) Angie,Federico i Francesca :3 Kocham te  postacie. Nie wyobrażam sobie Violetty bez Angie ;(
(Diego) Na 100% Leon, Angie, Fran i Violetta też może być, a w drugim sezonie oprócz tych postaci jeszcze Diego <3
(German) Na mur, beton Angie, German, Pablo, Fran i Fede.

3. Wolisz Naxi czy Caxi?
(Tomas)Zdecydowanie Naxi, oni są tacy uroczy <3
(León) Naxi <3
(Ludmila) Naxi por siempre
(Ana) Nie wiem, Naxi wygląda uroczo ale Caxi też spoko :)
(Camilla) Trudno mi zdecydować ;P Po równo...
(Lara) Naxi!
( Federico ) Naxi <3
(Violetta) NAXI ♥
(Marci) Naxi :3
(Diego) Naxi <3
(German) Naxi :D

4. Diego czy Tomas?
(Tomas) Ciężkie pytanie kocham Diego ale lubię też Tomaska dlatego nim piszę.
(León) Bez Tomasa nie byłoby Leomasa, ale jako osobę pojedynczą wolę Diego.
(Ludmila) Kocham Tomaska, za tą jego bezradność i ten wyraz twarzy "Ale o co chodzi"
(Ana) Diego <3 :D
(Camilla) Za obojgiem nie przepadam le jak już to ... Diego.
(Lara) Diego, moja miłość :D
( Federico ) Diego , Diego ;D
(Violetta) Hmm, nie umiem odpowiedzieć! :D Każdego lubię na swój sposób, Diego? ;)
(Marco ) Diegoo ♥
(Diego) No oczywiście, że Diego, Diego,Diego,Diego kochammmm <3 Dlatego mam taką postać :D
(German) Tomas gdyby był w 2 sez. :D

5. Lubisz Federico?
(Tomas) Prywatnie owszem, jako Tomasek nie mogę bo mi chce ukraść Lu. xD
(León) Oczywiście ;3
(Ludmila) Jako Ja, oczywiście Fede jest cudowny, na naszym blogu też jest słodziutki, ale Lu kocha tylko jednego :3
(Ana) A jak można go nie lubić ?  Śmieszny i wesoły charakter, dobry styl i no ładny jest :D
(Camilla) Słodziak ... Oczywiście że tak ;)
(Lara) Ja go nie lubię, ja go kocham XD Fede to jedna z moich ulubionych postać :)
( Federico ) Jak zobaczyłam to pytanie to padłam ze śmiechu . Uwilbiam , kocham ;***
(Violetta) Oczywiście że tak :33
(Marco) Kocham go ! :D *o*
(Diego) Nie ja go nie kubię ja go kocham <3
(German) Oczywiście  :)

6. Będziesz na premierze Violetty 2 w kinach Helios?
(Tomas) Chciała bym ale najbliższe kino Helios jest 100km od mojego miasta więc raczej nie mam szans.
(León) Można mnie będzie spotkać 13 października na 12 we Wrocławiu xD
(Ludmila) Wybieram się xd Białystok
(Ana) Yy, nie, ja posiadam cierpliwość i spokojnie poczekam na 21 października :)
(Camilla) Oczywiście że tak xD wybieram się do Katowic
(Lara) Możliwe.
( Federico ) Raczej nie
(Violetta) Raczej wątpię, ale moja młodsza siostra ciągnie wiec kto wie..
(Marco) Raczej tak, ale nie wiadomo czy będę miała czas
(Diego) Nie, bo w moim mieście nie ma Heliosa :(
(German) Chciałoby się :/

7. Lubisz Larę? Jeśli nie, dlaczego?
(Tomas) Lubię, nawet bardziej od Leona, strasznie mi jej szkoda.
(León) Nie lubię Violetty, a to sprawia, że lubię Larę xD
(Ludmila) Lara jest super, nie tylko w serialu, ale nasza własna Lara też jest cudowna <3
(Ana) Eee... To zależy jak się patrzy ale raczej tak :D
(Camilla) Zależy gdzie ? Ja ją wolę u nas na blogu
(Lara) Heh ;P Lubię ją, dlatego też piszę jako ona :D
( Federico ) Lubię , lubię ;D
(Violetta) Hmm, chyba raczej tak :) jak nie jest z Leónem :D
(Marco)  Lara jest super. Tylko czasami chce mi się jej przywalić xD Np. jak całowała się z Leonem :D
(Diego) Zależy kiedy czasami Lara jest fajna, ale czasami mnie denerwuje, ale raczej ją lubię :)
(German) Tak, ma wiele plusów i oczywiście minusów ale plusy przeważają :D

8. Po co piszesz swój blog?
(Tomas) Głownie dla zabawy, zabicia czasu, i ciekawości co wszyscy razem wymyślimy xD
(León) Bo pisanie w tyle osób jest świetnym pomysłem ;)
(Ludmila) Cholernie to wciąga, za każdym razem kiedy odpalam telefon, komputer patrzę czy nikt nie napisał, mamy świetną zabawę bo sami nie wiemy jak to się potoczy. Po za tym Ci ludzie nie ważne, że są między nami różnice wieku, ale jesteśmy wielką ViolettoFamilią <3
(Ana) Bo tak ! xD
(Lara) Bo lubię pisać własne historie, a skoro inni to czytają to czemu nie?
( Federico ) Ponieważ to jest super uczucie pisać własną historię , sama decydować co się potoczy , tworzyć chraktery postaci
(Violetta) Podoba mi się to! Fajna zabawa :P
(Marco) Pisanie to taka wspaniała rzecz :) Poznałam tu nowe osoby i świetnie się tu z nimi bawię ^^
(Diego) Chciałam spróbować jak to jest i coś osiągnąć, zresztą to dla mnie przyjemność i odpoczynek ^^
(Camilla) Bo to niesamowite uczucie pisać z innymi. Tworzyć część historii która ni wiadomo jak się skończy. Pozatym to jest mega wciągające...
(German) Gdyż to coś bardzo interesującego :D

9. Czytasz choć jeden z moich blogów?
(Tomas)Właśnie zaczęłam " Na koniec świata i jeszcze dalej!". :D
(León) Nie, ale jak coś mnie zainteresuje to zajrzę ;3
(Ludmila) A od czasu do czasu coś tam się zdarzy :P
(Ana) Nie... Kiedyś wpadnę :P
(Camilla) Jeszcze nie ale może kiedyś ? ;)
(Lara) Tak.
( Federico ) Jeszcze nie
(Violetta) Jakoś nie mam czasu na czytanie innych blogów, ale kilka razy zajrzałam. :)
(Marco) Gdy mam czas to zaglądam :3
(Diego) Jeszcze nie ale być może zacznę :)
(German) Nie... Kiedyś wpadnę :)

10. Jak oceniasz postać Andresa w skali od 1 do 10?
(Tomas) Hmm mocne 7, inteligencja nie grzeszy ale za to jaki zabawny :D
(León) 10, kocham go <3
(Ludmila) Ta jego głupota rozwala mój system myśleniowy, daję my 6 za żarty na Lu :)
(Ana) 10 Ma charakterek chłopak xd
(Camilla) Najzabawniejsza postać wśród uczniów. Daję 10
(Lara) 10! Niby głupi, ale przez to śmieszny!
( Federico ) 10 . Jest najlepszy ;D
(Violetta) Bez Andresa było by nudno! 8 :P
(Marco) 9 :D Ten chłopak czasami rozwala nie nie tylko psychicznie, ale i fizycznie xDD
(Diego) 10 xD Andreas rządzi, on mnie rozbraja śmieję się czasami jak głupia xD
(German) 10 :D Jest cudny :))

11. Kto w serialu od razu zyskał twoją sympatię/uznanie?
(Tomas) Ludmila, to bardzo barwna postać, a do tego ta świetna gra aktorska Mechi. *_*
(León) Ludmiła i León. Szkoda, że ten drugi później je stracił ;_;
(Ludmila) Angie, kocham ją ponad wszystko, ale od razu po niej była Lu, dziewczyna jest niesamowita, wymiata w tym serialu :3
(Ana) Angeles, Pablo, Tomas, Sierota ! (German) xd.
(Camilla) Angie... Później Lu i Leon. <3
(Lara) Hmm... Trudno powiedzieć. Przez postać Angie zaczęłam oglądać w ogóle serial, ale potem troszeczkę bardziej polubiłam Leon'a :]
( Federico ) Oczywiście , że Fede . Szkoda , że nie ma go przez wszystkie odcinki , ale też i Leon i Fran ;D
(Violetta) León, Fran i Fede :3
(Marco) Od początku pokochałam Francesce ☻ Potem była Angie i Fede.
(Diego) Od razu moją sympatię uzyskał Leon, a później po nim była Angie :)
(German) Od razu Angie a potem Fran, Pablo na końcu German ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia, że u jednego z autorów pojawia się uśmiech. Pomóż nam, niech każdy autor pokaże swoje śliczne ząbki :)

layout by Sasame Ka