niedziela, 13 października 2013

FotoRelacja i VideoRelacja "Violetta tylko dla fanów"

Po wczorajszym ciężkim dniu mogę stwierdzić - BYŁO WARTO. ! "Violetta dla fanów" to specjalnie przygotowany przez kino Helios pokaz, wywiady, konkursy, karaoke no i oczywiście pierwszy odcinek II serii w języku polski. Ja miałam tą okazję być w wczoraj właśnie na tym pokazie i nagrać Video Relację z owego wydarzenia. :)







Sala roiła się od ludzi, ciężko było przepchnąć się przez tłum, który gdy tylko drzwi do sali się otworzyły rzucił się z biletami. Jednak udało mi się poznać świetną dziewczynę, która podobnie jak my ma bzika na punkcie Violetty. Oto ona:


 Zadałam Natalii kilka pytań, spójrzcie jak odpowiedziała.
1.Powiedz mi dlaczego akurat Violetta co Cię podkusiło, żeby obejrzeć pierwszy odcinek serialu ?
(Nati): Już od końca 1 sezonu jarałam się Violetta . Ten serial strasznie się wkręca. Chciałam go obejrzeć bo już nie mogę się doczekać premiery w TV.
2.Jak Ci się podobało na pokazie ?
(Nati): Pokaz był super. Nie wiedziałam że poznam taką fajną koleżankę jak Ty ;* No i strasznie dużo dzieci . Fajnie było . Śpiewanie piosenek tylko my dobrze śpiewaliśmy . :D
3.Jaka jest Twoja ulubiona postać w serialu i dlaczego ?
(Nati): Moją ulubioną postacią jest Naty i Ludmi . Naty ponieważ jestem do Niej podobna i tak samo jak ona nieśmiała . A Ludmi dlatego że ona jest taka szalona i nigdy taka nie będę . No i Maxi bo jest dobrym tancerzem zawsze chciałabym być tancerką. 
4. Były z Twojej strony jakieś wzruszenia ?
(Nati): Na pokazie to jak Naty i Maxi rozmawiali i Ludmiła się wtrąciła . No i na tej imprezie też tak samo. No i jak śpiewają Ser Mejor no to zawsze płacze.
5. I na koniec, jak możesz zachęcić ludzi do oglądania II sezonu ?
(Nati):  Zachęcam ich do oglądania Violetty, ponieważ jest to serial który warto oglądać . Jest tam dużo momentów wzruszających, dużo muzyki do tańca, dużo miłości. Każdy znajdzie coś dla Siebie .

I oto przed wami Video Relacja z pokazu "Violetty". Czy było warto ? Oczywiście, karaoke, konkursy z nagrodami i wywiady z naszymi ukochanymi gwiazdami, a to wszystko na wielkim ekranie - CUDO !!


Pozdrawiam Lu :3 
 
  

                                                           
 


8 komentarzy:

  1. Hej mam pytanie czy obsada serialu ma te same głosy co w 1 sezonie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, wiesz co w sumie wydawało mi się wczoraj, że głos Pablo się zmienił, ale to mi się tylko wydawało. Mogę Ci powiedzieć, że Lu, Leon, Andres, Naty, Maxi, Fran, Cami, German, Angie, Ramallo mają te same głosy :D

      Usuń
    2. super wielkie dzeki

      Usuń
  2. Zazdroszczę ci. Ja nie mogłam pójść, bo miałam za daleko. Już nie mogę się doczekać odcinków w TV. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie poszłam :( Najbliżej było Bielsko, a do tego nie miałam z kim jechać, a teraz żałuję :'(

      Usuń
  3. Twój blog został usunięty z http://violetta.toplista.pl/ z powodu nie wstawienia banera co narusza regulamin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka dalby mi ktos link do tego filimu bo jestem na komorce i nie moge odtworzyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo: https://www.youtube.com/watch?v=KMpgwfaDZEY&feature=player_embedded

      Usuń

Każdy komentarz sprawia, że u jednego z autorów pojawia się uśmiech. Pomóż nam, niech każdy autor pokaże swoje śliczne ząbki :)

layout by Sasame Ka