niedziela, 22 września 2013

WAŻNE DO AUTORÓW!

Angeles (Tomas)
Pootwierajcie własne wersje robocze tematów i w nich piszcie wklejajcie to co ma być w waszych podstronach, administracja to przeniesie. Jeśli macie jakieś pytania możecie je zadawać w waszych wersjach roboczych tematów bądź w komentarzach pod tym postem lub piszcie na moje gg/email. (32207656/shinuchan1@gmail.com)

Wybaczcie że takie utrudnienia no ale nic nie poradzimy.


Zaczynami pisać pierwszy rozdział gdy uzbieramy skład. (Myślę że 1 Października już będą wszyscy :) )

KAŻDA OSOBA KTÓRA NIE OTRZYMAŁA JESZCZE ZAPROSZENIA NIECH SIĘ DO MNIE ZGŁOSI, WYSŁAŁAM DO WSZYSTKICH JUŻ ALE CZASEM JEST BŁĄD I TRZEBA JESZCZE RAZ :)

UWAGA! OSOBY WYSYŁAJĄCE ZGŁOSZENIA W GODZINACH 10:00 (TA NIEDZIELA) DO 6:00 (RANO PONIEDZIAŁEK) POWINNY NAPISAĆ 2-3 POSTACIE KTÓRYMI CHCIELI BY BYĆ ZACZYNAJĄC OD TEJ NAJBARDZIEJ POŻĄDANEJ GDYŻ W TYCH GODZINACH NIE BĘDĘ W STANIE SPRAWDZAĆ ZGŁOSZEŃ A ZE WZGLĘDU AN ICH ROSNĄCO ILOŚĆ MOŻE SIĘ ZDARZYĆ ŻE KTOŚ KTO WYSŁAŁ ZGŁOSZENIE PRZED WAMI MA JUŻ TE POSTAĆ. W TAKIM WYPADKU ZOSTANIE WAM PRZYZNANA DRUGA JAKĄ NAPISALIŚCIE BĄDŹ TRZECIA.


27 komentarzy:

  1. A ja z pytankami startuję:jakie będą.miały być tu pary? :D Bo ja mam Naty i uwielbiam Naxi, ale zależy czy 'twórca' Maxiego się zgodzi :*

    Kiniuś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jeżeli chodzi o pary to macie dwie opcje do wyboru :)
      1. Dogadujecie się jak to ma wyglądać z druga osobą.
      Lub też moja ulubiona opcja bo jest nieprzewidywalna :D
      2. Wczuwacie się w postać i tak jak w prawdziwym świecie próbujecie poderwać te osobę :D

      Usuń
    2. Spokojnie, nie wyobrazalabym sobie by w moich rozdzialach nie bylo naxi, ale bedzie sie musiala naty postarac maxi, jest uparty;P
      Przepraszam za bledy pisze z tableta

      Usuń
  2. Hihi xD zagadam do maxiego :* A czy w każdym rozdziale.musi być wątek.wszystkich postaci? :)

    Kiniuś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, poniważ mamy ograniczenie co do 10ciu linijek tekstu może się tak zdarzyć że akurat 2 osoby wejdą w konwersacje i będą pisać akurat maximum wypowiedzi. Typu: Maxi 10 Naty 10 Maxi 10 Naty 10 i wtedy może się uzbierać wystarczająca ilość materiału na cały rozdział. Wszystko zależy od was :D

      Usuń
  3. Spoko :D A ty autorko Tomaszka za kim jestes, aby była z nim postać? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Leomas por siempre <3
    Ale jak mi się nie uda to come back do Violki albo może Ana/Lara xD
    Ale LEOMAS!!! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHA, ja mam Larę. Jestem ciekawa Leomasa XD

      Usuń
    2. Oh... Ana xd Haha Leomas będzie chyba najlepsza para xd

      Usuń
  5. Leomas rybka? :D Hihi, jam chcem leonetkę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam , ale czy mogłabyś mi jeszcze raz wysłać zaproszenie , bo ciągle mi wyskakuję błąd czegokolwiek nie zrobię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloger mnie dobija wysyłam jeszcze raz jak znów sie nie uda to pokombinuje po południu.

      Usuń
    2. Wysłałam, powinnaś mieć komunikat na swojej poczcie (gmail) a jak nie to sprawdź spam.

      Usuń
  7. Coś chyba przeznaczenie nie chcę byśmy razem mogły pracować , bo znowu mam błąd ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Omomom jak mamy robić razem rozdziały ? tak mniej więcej bo nie ogarniam jak to będzie działać ? xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. GŁÓWNIE DO AUTORKI LEONA <33 ALE TAKŻE DO AUTOREK DIEGA NO I TOMASA, CHCIAŁY BYŚCIE STWORZYĆ COŚ CIEKAWEGO Z VIOLETTĄ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Tomas) Ja będę zarywać do Leonka głównie ale pewnie do Violi tez więc kto wie :D

      Usuń
    2. (Diego) Ja jak znam życie zapewne do Violi, albo do Lary :D

      Usuń
    3. W sumie jak mi nie wyjdzie z leonem/Violką to pewnie zaczne do ciebie (Diego) xD

      Usuń
    4. (León) Cicho, jak nie wyjdzie z Tomasem to ja się zabieram za Violkę xD Albo za Ludmiłę, chyba że Fede ją sobie weźmie :D

      Usuń
  12. (Violetta) Ja jestem otwarta na sugestie xDD

    OdpowiedzUsuń
  13. (Ludmila) ; A ja zostane sama ;D bo jestem hiper wredym stworzeniem ;P, ale ja juz tu mam plan zadziwie was;P

    OdpowiedzUsuń
  14. (Maxi) Ja tylko z Naty, nie wyobrazalbym sobie, by nieodwzajemniala moich uczuc, zalamalbym sie

    OdpowiedzUsuń
  15. Naty; haha xD Maxi, spokojnie,. Naty otwarta tylko na ciebie xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia, że u jednego z autorów pojawia się uśmiech. Pomóż nam, niech każdy autor pokaże swoje śliczne ząbki :)

layout by Sasame Ka